Welkom

0
Winkelwagen : € 0,00

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Klantenservice

Bedrijfsinformatie

Golferswebshop.nl is onderdeel van AROGolf te Rosmalen.

Bedrijfsgegevens:

  • AROGolf
  • Kamer van Koophandelnummer 59351772.
  • BTW.nr. NL 622543996 B01
  • Bank KNAB
    • IBAN: NL30KNAB0764871234
    • BIC: KNABNL2H

Kievitsven 70-E
5249JK Rosmalen
Telefonisch bereikbaar op 0031 6-10205811.

Contact

Maak gebruik van het contactformulier, stuur een mail naar klantenservice@golferswebshop.nl of bel met 0031 (0)6 10205811.

Uw pivacy

Sinds 25 mei 2018 is AROGolf verplicht om precies te documenteren welke privégegevens van wie wij in bezit hebben, hoelang die bewaard worden en wat hiermee gedaan wordt. Ook hebben klanten en geregistreerden de mogelijkheid om data te laten verwijderen.
In onze privacyverklaring vindt u de informatie hoe deze regels door AROGolf worden toegepast.

Retourneren

30 dagen Bedenktijd

U heeft 30 dagen recht op retour

Het kan gebeuren dat uw bestelling niet overeenkomt met uw verwachtingen. Bij golferswebshop.nl heeft u het recht uw bestelling binnen 30 dagen na de bezorgdatum te retourneren. Dit kan alleen als het product in originele staat is en zo mogelijk nog in onbeschadigde verpakking zit. U kunt dan, zonder opgaaf van reden, uw bestelling retourneren.
Meer informatie voor het retourneren van artikelen, inclusief het modelformulier voor herroeping, vindt u op de pagina "30 dagen Retourgarantie".

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
Klantenservice@golferswebshop.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 
 

Terug naar homepage