Welkom

0
Winkelwagen : € 0,00

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u een aantal vragen die regelmatig gesteld zijn. Klik op de vraag en het antwoord wordt zichtbaar. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u deze via mail richten aan klantenservice@golferswebshop.nl.

Artikelinformatie

1. Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Dit conform artikel 38 van de Wet op de Omzetbelasting 1968 en specifiek voor internettransacties aangevuld met artikel 7:46c BW: tijdig voordat de koop op afstand wordt gesloten, moeten aan de wederpartij met alle aan de gebruikte techniek voor communicatie op afstand aangepaste middelen en op duidelijke en begrijpelijke wijze, de volgende gegevens worden verstrekt, … de prijs, met inbegrip van alle belastingen, van de zaak.

Bestelproces

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling veelal de volgende dag (m.u.v. zondag) bij u te laten bezorgen, indien voor 17:00 uur besteld. Dus besteld u op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur dan heeft u het de volgende dag in huis. Bestellingen op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend worden op maandag verzonden.
In onze webshop kunt u veelal op de categoriepagina´s en in de winkelwagen zien of een artikel op voorraad is en wat de verwachte levertijd zal zijn. Wij streven er naar om voldoende voorraad beschikbaar te hebben om aan uw verwachting te kunnen voldoen.

2. Wat betekent de "laagste prijsgarantie"

Golferswebshop.nl houd de concurrentie scherp in de gaten en de prijzen op het gelijkwaardig of lager niveau. Maar, zoals u zult begrijpen, kunnen de prijzen op ieder moment worden aangepast, ook bij de concurrent. Vindt u, van een bepaald artikel, een prijs bij een gelijkwaardige Nederlandse webshop die lager is dan onze prijs dan krijgt u van ons het artikel ook voor die prijs. Heeft u een artikel reeds bij ons gekocht en ontdekt u binnen 14 dagen na aankoop toch nog een reguliere lagere prijs op internet dan betalen wij u het verschil terug plus 10% van het aankoopbedrag. Dit moet toch een geruststellende gedachte zijn.

3. Hoeveel kost verzenden?

Het leveren van bestellingen binnen Nederland voor een bestelbedrag vanaf € 35,00 is geheel gratis.
Voor kleine bestellingen, tot € 34,99, vragen wij u een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95. U kunt kiezen voor de mogelijkheid om uw bestelling af te halen op ons adres in Rosmalen. 

Ook voor bezorgen buiten Nederland zijn de kosten beperkt. Voor België wordt een bestelling vanaf € 50,00 gratis bezorgd. De eventuele verzendkosten worden tijdens de bestelprocedure in de winkelwagen weergegeven.

4. Waarom moet ik € 5,95 verzendkosten (Nederland) betalen terwijl het pakketje door de brievenbus past?

De kosten voor het verzenden van een bestelling betreffen alle kosten die wij maken om een bestelling bij u te bezorgen. Dus inclusief kosten voor administratie, magazijn en distributie, de kosten voor verpakking, retouren en het tarief van het distributiebedrijf. De totale kosten die voor een gemiddelde bestelling wordt gemaakt, ligt ver boven de bijdrage van € 5,95. Voor bestellingen boven € 35,00 is verzending voor u geheel gratis. Voor België zijn de verzendkosten € 6,50 en worden er geen kosten berekend bij een bestelling groter dan € 50,00.

5. Hoe kan ik betalen en hoeveel bedragen de betaalkosten?

U heeft vele mogelijkheden om een bestelling te betalen. In Nederland is iDeal het meest gebruikte online betaalmiddel, voor België is dit MisterCash.
Alle betaalsystemen zijn voor u gratis. Zelfs voor creditcards of PayPal worden geen kosten in rekening gebracht. Meer hierover leest u op de pagina "het bestelproces".

Nationale Golfbon

1. Kan ik de Nationale Golfbon bij golferswebshop.nl verzilveren?

Ja, dat kan! Golferswebshop.nl is dé webshop voor deze cadeaukaart.
De waarde van de golfbon kunt u bij het betalen gebruiken. Indien u meer bestelt dan de waarde van de golfbon dan kunt u dit in het betaalproces eenvoudig bijbetalen via iDeal.

2. Waar vind ik het kaartnummer en de veiligheidscode?

Het 19-cijferige kaartnummer staat op het pasje geprint en de veiligheidscode zit onder de kraslaag op de achterzijde. Beide nummers heeft u nodig om met de golfbon te kunnen betalen.

3. Wat is de waarde van mijn golfbon?

Wilt u vooraf de waarde van uw golfbon weten dan kunt u het saldo op de website van Golfbon.nl opvragen.

4. Wat te doen als het betaalsysteem de golfbon niet accepteert?

De golfbon giftcard wordt uitgegeven door de Nationale Golfbon BV te Amsterdam. Indien het betaalsysteem de code van uw golfbon niet accepeert kan deze bijvoorbeeld reeds gebruikt zijn of mogelijk verlopen. U kunt hierover contact opnemen met de Nationale Golfbon BV, Dit kan telefonisch op  020 - 75 27 320 (tijdens kantooruren 09.00-17.00) of via het contactformulier.

Retourneren

1. Binnen welke termijn mag ik een bestelling terug sturen?

U heeft 30 dagen de tijd om uw bestelling aan ons te retourneren. Deze termijn begint op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Bij uw pakket ontvangt u een retourformulier en de instructies hoe u (een deel van ) de bestelling aan ons dient terug te sturen.

2. Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Dit is afhankelijk van de reden van het terug sturen. Is uw bestelling foutief of onvolledig geleverd dan zullen wij de portokosten voor het verzenden via vergoeden. In alle andere gevallen zijn de kosten voor u.

Terug naar homepage